КАК ДА СЕ СПРАВИМ С КОСАТА СИ СЛЕД ТРЕНИРОВКА

Най-ново от нашия блог

дата: 29.06.2016 | Автор: Beauty BG

Няколко прости, но безценни съвета за това как да се грижим за косата си след тренировка.

След края на всяка тренировка неизменно идва въпросът "Как да преведа косата си в ред?" Мокрите, мръсни кичури едва ли са любимия ви вид, но пък миенето не винаги е най-добрата опция. По-долу ще научите какво е мнението на експертите, които споделят как да се справим с косата си в зависимост от нивото на изпотяване.

Ниво на изпотяване: Ниско (Пилатес, Йога)

Ако тренировката, на която ще присъствате не е чак толкова натоварваща, можете съвсем спокойно да пропуснете миенето на косата си след края ѝ. Вместо това професионалистите предлагат да се сплетете на плитки или да се вържете на кок преди да започнете с упражненията, тъй като и двата варианта ще ви осигурят подредена и обемна прическа след това.

Ниво на изпотяване: Средно (Лека тренировка във фитнес, Танци)

Тук най-доброто решение определено е стегната конска опашка или рибя кост. Те ще запазят косата ви подредена и няма да ви предадат дори и да се изпотите.

Ниво на изпотяване: Високо (Кардио тренировка)

Ако сте сигурни, че по време на тренировката ще се изпотите значително,професионалистите препоръчват да се доверите на спортна лента за коса, която ще попие част от влагата. В банята пропуснете шампоана и нанесете само балсам в краищата на косата си, за да сте сигурни, че по-късно ще я разрешете лесно.

Четирите основни правила за оформяне на косата след тренировка:

1. Миенето с шампоан не бива да е ежедневно

Прекаленото миене с шампоан ще изсуши скалпа ви и ще съсипе косата ви. Вместо това изплаквайте само с вода и задължително нанасяйте балсам – така ще запазите косъма хидратиран и жизнен.

2. Не употребявайте сух шампоан на влажна коса

Сухият шампоан е разработен за суха коса. В случай че го използвате веднага след тренировка, а косата ви е мокра, той ще остави бели, прахообразни следи, които едва ли ще ви допаднат.

3. Потта е натурален "солен спрей"

Според професионалистите изпотената коса не е непременно мръсна коса. Макар и доста неприятна в началото, след време потта изсъхва, давайки на косата ви „плажен стайлинг“, който всъщност е доста модерен.

4. Нанесете сух шампоан преди тренировка

Третирайки косата си със сух шампоан преди тренировка, вие ще позволите на прахообразната ѝ формула да абсорбира потта и мазнината в по-късен етап от деня. Така ще сте сигурни, че прическата ви ще е страхотна дори и след тренировка.

 

още статии...

Грижа за косата през есента

Косата, както всички клетки в тялото ни има жизнен цикъл с фаза на растеж, покой и опадане. При всяка смяна на сезони и особено, когато настъпи есента, косата ни се намира в третата фаза и това е причината да пада повече от обичайното. Това...

вижте още

Как да поддържаме русата коса?

Русото е най-претенциозният цвят, който може да бъде поддържан. Само около 2% от цялото население на земята има късмета да се радва на естествен рус цвят, а всички останали, които искат да променят своя, прибягват до боите. По същество русият...

вижте още

По-чиста коса за по-дълго време

По-чиста коса за по-дълго време

 

Възможно ли е? Съществуват ли наистина средства, които да помогнат да се радваме на по-чиста коса за по-дълъг период от време? Нека заедно открием някои интересни трикове!

Това...

вижте още