ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Уредите на БЮТИ БГ идват с 2 – годишна гаранция, която покрива всички дефекти свързани с производството и функционирането на продукта, възникнали по вина на производителя.
- Определения. Страни. Потребител по смисъла на § 13, т. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за защита на потребителите може да бъде само физическо лице. Настоящите Общи гаранционни условия не уреждат и не се прилагат в отношенията между БЮТИ БГ и клиенти – юридически лица.
- При продажба на стоки на Потребител, БЮТИ БГ действа като Търговец по смисъла на § 13, т. 2 от Допълнителните разпоредби на Закона за защита на потребителите, с всички произтичащи от това задължения.
- Правото на рекламация на Потребителя включва:
- Искане до БЮТИ БГ да ремонтира стоката, като я приведе в състояние с търговските изисквания;
- Когато ремонт по предходния текст не е възможен, Потребителят отправя искане до БЮТИ БГ за замяна на стоката.
- Правото на рекламация НЕ може да бъде упражнено без предоставен от страна на Потребителя, в момента на рекламацията касов бон и гаранционна карта за стоката, предмет на рекламацията, от който касов бон да са видни названието на търговеца, датата на покупка и името на стоката.
- Правото на рекламация НЕ може да бъде упражнено и при непредоставяне от страна на Потребителя на стоката в неговата цялост.
- Правото на рекламация може да бъде упражнено в офиса ни в гр. София, бул. Александър Стамболийски 130-132.
- След направена от Потребителя рекламацията (писмено на посоченият имейл в сайта ни) в срока по т. 2 по-горе, БЮТИ БГ я вписва в регистър за рекламации и дава на Потребителя входящ номер. БЮТИ БГ си запазва правото да направи оценка на предявената рекламация и в срок от 7 работни дни да изпрати обратно писмено становище.
- След вписването БЮТИ БГ разполага с 30-дневен срок, в който да замени стоката с нова или да я ремонтирате за сметка на БЮТИ БГ ЕООД.
- Потребителят не може да претендира възстановяване на заплатената сума или отбив от цената на друго, по-скъпа стока, когато БЮТИ БГ приеме да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова.
- Правото на рекламация НЕ може да бъде упражнено от Потребителя и БЮТИ БГ не носи отговорност за гаранционен ремонт или замяна в случаите на дефект на стоките в следствие на:
- влизане в контакт с химикали като парфюм, лосион за тяло, кремове, лак за коса, перилни препарати, омекотители, разтвори на спиртна основа, избелващи, почистващи и др. препарати, които не са предназначени за работа със закупената стока;
- механично въздействие – удар, падане, изкъртване, всяко от които да предизвика нараняване, счупване, липса или одраскване на стоката.
- липса/загуба на основен елемент от стоката или механично прекъсване на спойка на елементи, което да доведе до невъзможност за отремонтиране на дефекта.
- Потребителят може да упражни правото си съгласно чл. 55, ал. 1 от ЗЗП, в 14-дневен срок от получаването на стоката при условие, че тя бъде върната във вида, в който е получена, без да бъде нарушена цялостта на опаковката.
- БЮТИ БГ си запазва правото да прави промени и да актуализира настоящите условия по всяко време, без да е длъжен да уведомява Потребителите си за това предварително. Задължение на Потребителите е да се информират за извършените промени в Общите условия.
- БЮТИ БГ си запазва правото да променя, по всяко време, информацията, публикувана в сайта, в това число, информацията, която се отнася до стоки, услуги, цени и характеристики на стоките. Потребителите се считат за информирани и промените влизат в сила от момента на публикуването им. Възможно е към момента на извършване на поръчка чрез електронния магазин, част от информацията в сайта да не е актуална или наличностите от стоките да бъдат изчерпани. Във всеки от тези случаи, Потребителят ще бъде информиран чрез предоставения от него телефон или електронен адрес за контакт.
- Замяна на продукт, който вече не е в техническа гаранция (т.е изтекла е 2- годишната техническа гаранция) или клиента иска да го замени по негово желание, може да бъде направена в условия на замяна (само и единствено ако това е изрично опоменато във вашата гаранционна карта) срещу такса от 49.99 лв., която включва транспортни услуги до производителя плюс разликата в цената между повреденият продукт и цената на избраният за замяна уред! В случай, че продуктът е закупен на промоционална цена и не се обслужва по силата на законовата/ търговската гаранция, а в момента на замяна той е на редовната цена по ценоразпис, се дължи и разликата в цената.